kLACHTENFUNCTIONARIS
Bij Artz Medical proberen wij er altijd alles aan te doen zodat u tevreden bent over uw behandeling bij de kliniek. Toch kan het altijd voorkomen dat u minder tevreden bent over uw behandeling, onze faciliteiten, een medewerking of uw arts. Dit horen wij graag , zodat wij uw klacht kunnen oplossen. Daarnaast gebruiken wij deze informatie om onszelf te kunnen verbeteren.
U kunt uw klacht altijd mondeling doorgeven. Het voordeel hiervan is dat we direct in overleg een oplossing kunnen zoeken. Dit kan persoonlijk tijdens uw afspraak of telefonisch doorgegeven worden. Indien u dit liever niet met de arts bespreekt kunt u dit bespreken met onze klachtenfunctionaris. Zij zal samen met u gaan kijken hoe we uw klacht kunnen oplossen. Indien we hier niet samen uitkomen zullen wij later nog contact met u opnemen om te bespreken welke mogelijkheden er verder nog zijn. Ons streven is om uw klacht altijd binnen 7 dagen op te lossen.
U kunt ons altijd bereiken op +31 (0)10 – 2038243.
Het is ook mogelijk uw klacht schriftelijk naar ons op te sturen. Dit kunt u mailen naar info@artzmedical.nl. Ook is het mogelijk uw klacht per post op te sturen naar het volgende adres.
Artz Medical BV
t.a.v. klachtenfunctionaris
Kralingseweg 231
3062 CE Rotterdam
Wij gaan zo snel mogelijk met uw klacht aan de slag. Wij nemen daarom altijd zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht klacht door te spreken en te overleggen wat de mogelijkheden zijn. Ons streven is om uw klacht binnen 7 dagen op te lossen. Mocht dit langer duren houden wij u hiervan op de hoogte.
Wij zijn aangesloten bij een externe klachtencommissie. U heeft altijd het recht om uw klacht extern te laten beoordelen. Wij zijn aangesloten bij De geschillencommissie zorg.